אירועים

הרצאה דיגיטלית שתועבר דרך זום - בעקבות התערוכה "במדבר הם כותבים".

האירוע ייחל בעוד:
על האירוע:

מוזמנים.ות להרצאת ZOOM בעקבות התערוכה  "במדבר הם כותבים"  שתעסוק  בצילום בסין על רקע האירועים והנסיבות הפוליטיות מאז ראשיתו בשנת 1860 ועד 2023.

ההתבוננות בעבודות הצילום שבתערוכה תתמקד במאפייני הצילום בסין: צילום בעל שפה אומנותית וערכים אסתטיים המשוקעים בתרבות הסינית העתיקה יחד עם מאפיינים נסיינים (אוונגרדיים), לעומתיים וגלובליים עכשוויים.

השיח על עבודות הצילום יזמן הרחבה של המידע עליהן ועל תהליך העבודה של האומניות והאומנים.

מנחה: אוצרת התערוכה-  ד"ר שושן ברוש לויט

 

 

 

יש להירשם באתר כדי לקבל קישור

ההרשמה בחינם

רקע על התערוכה"במדבר הם כותבים" , תערוכה קבוצתית של 9 צלמים מסין 

אוצרת אורחת: ד"ר שושן ברוש- לויט

ליווי אוצרותי: לאה אביר

 

"מרחב ריק מאנשים הוא נוף נדיר ביותר בסין. על אף גודלם העצום של המדבריות בצפון-מערב סין, לא זכו הנופים שלהם לייצוג באמנות הסינית המסורתית, שהתמקדה בהרים ובצוקים מתפרצים, מיוערים ושופעי מים. אלה מבעי הנוף והרוח המכונים "הרים ומים" (shan shui). 

גם כיום לא זוכים החיים והתרבות במדבריות סין לנוכחות בולטת באמנות העכשווית. התערוכה במדבר הם כותבים היא מאמץ מיוחד של אוֹצְרוּת, שמבקשת לשים לב למדבר ולמשמעות של החיים בו, כפי שהם באים לביטוי באמנות הצילום ובאמנות הווידיאו בסין. 

האמניות והאמנים הסינים שמשתתפים בתערוכה עושים את המסע שלהם במדבריות סין הצחיחים בדרכים עתיקות, למרגלות הקצה המערבי של החומה הגדולה, לאורך הנהר הצהוב, בנתיבים של דרך המשי, ובדרך שבה הגיע הבודהיזם לסין, בואכה דונהואנג (Dunhuang), העיר הקדושה בחולות...." / מתוך הטקסט קיר

 

דימוי: 

Xie Sichong, You Can’t Take That Away From Me, Mao Series 1, 2013

 

לחצו למילוי פרטים וקבלת מידע נוסף:
שם: מייל:
טל: